خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

گیلان و سفر به آن

kana

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-04-17
نوشته‌ها
5
پسندها
0
امتیازها
0
به طور کلی مناطق شمالی ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی بکر خود دارای جنبه های طبیعت گردی و گردشگری بسیار خاصی هستند که همین جاذبه ها این منطقه را به اولین انتخاب برای تعطیلات و سفرهای تفریحی در پیش روی مردم ایران تبدیل کرده است.


همسایگی بسیار نزدیک با دریا و آب و هوای بکر و زیبای دریای خزر دلیل اصلی ایجاد مناطق و جنگل های طبیعی جذاب و حاصلخیز در تمامی مناطق شهرها و استان های شمال ایران شده است، به طوری که اگر از نمای بلند با نگاهی ساده به مناطق، فرشی پر و سبز را می بینیم که نه تنها مختص فصل بهار است، بلکه در فصول سرد سال جذابیت های بسیاری دارد و در مسافران و گردشگران مختلف زیبایی یکسانی دارد. همه سلیقه ها در هر فصلی از سال این منطقه و جاذبه های بی نظیرش را به خود جذب می کند.


البته باید گفت که این جاذبه ها و طبیعت بکر از رضایت بالایی در بین مسافران و میهمانان برخوردار است چرا که حضور خیل عظیم مسافران در هر سال در این مناطق دلیل خوبی برای این امر است.


استان گیلان و جاذبه های گردشگری گیلان نیز یکی از این استان های بکر و زیبا با طبیعتی دلنشین و خاطره انگیز است که هر فردی به خصوص من که از سفر به شهرهای جنگلی و ساحلی در تمام مسیر و به این استان و شهرهای توریستی این استان لذت می برم. مجذوب این هستم که قصد دارید از فکر بازگشت از این مناطق خلاص شوید.


گیلان با شهرهای مملو از جاذبه های طبیعی و دریایی در رقابت با سایر استان های شمال ایران حرف های زیادی برای گفتن دارد و همین تعداد بالای جاذبه های گردشگری انتخاب و نداشتن راهنمای گردشگری را برای مسافران سخت می کند. که قصد سفر دارند . به این استان سفر کنید و بهترین جاذبه های گردشگری شهرهای آن را کشف کنید..
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا