خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

پیش خرید خانه و آپارتمان در چیتگر

khanevadegi657

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-12-31
نوشته‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
fartak-company.com
همانطور که می‌دانید خرید خانه و آپارتمان به یک رویای دست نیافتنی تبدیل شده است که حتی بسیاری از افراد که سرمایه لازم برای خرید خانه را نیز دارند به علت نداشتن اطلاعات و دانش کافی نمی‌توانند نسبت به خرید خانه اقدام کنند.
جدا از منطقه و محلی که شما برای خرید خانه در نظر دارید، بهتر است بدانید که کیفیت سازه و طراحی عالی می‌تواند یک گزینه بسیار چشمگیر برای خرید خانه است و همچنین ارزش آن آپارتمان در آینده را می‌تواند تعیین کند.
امروزه پیش امر پیش خرید رونق بسیاری یافته و بسیاری از افراد از همین طریق اقدام به خرید خانه و آپارتمان می‌کنند که یک گزینه بسیار عالی و مقرون به صرفه برای خرید می‌باشد.
پیش خرید به این معنی است که شما خانه و آپارتمان را قبل از تکمیل شدن خریداری کنید. در این صورت شما حدودا بین 10 تا 30 درصد کمتر از حالت عادی را می‌پردازید و بعد از آماده شدن آپارتمان ارزش آن چندین برابر می‌شود.
بهتر است قبل از اقدام به پیش خرید به این نکات توجه داشته باشید تا سرمایه خود را در بهترین مکان و به بهترین افراد بسپارید.
بهتر است که سرخود و بدون تاییدیه امر پیش خرید را انجام ندهید. زیرا در پیش خرید چیزی برای مشاهده وجود ندارد و فروشنده به راحتی می‌تواند از شما سوء استفاده کند.
توصیه می‌کنیم به یک تعاونی معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید تا بهترین سرمایه گذاری را انجام دهید. توجه به پیشینه، سابقه درخشان، رضایت مشتریان قبلی و... می‌تواند به شما کمک کند که یک تعاونی معتبر پیدا کنید.
همچنین کیفیت سازه، متریال به کار رفته در مراحل ساخت و... بسیار حائز اهمیت هستند زیرا شما می‌خواهید که برای خانواده خود مکانی امن فراهم کنید.
کمپانی فرتاک یکی از تعاونی‌هایی است که پروژه‌های بسیاری را انجام داده و به صورت پیش فروش ارائه کرده است تا هموطنان عزیز بتوانند نسبت به خرید آپارتمان اقدام نمایند.
ما در کمپانی فرتاک فعالیت خود را در سال 1399 در منطقه 22 تهران که شامل چیتگر، گرمدره و... می‌شود شروع کردیم. برای پیش خرید خانه و آپارتمان در چیتگر می‌توانید با ما در ارتباط باشید.
ما اقدام به ساخت برج‌های دوقلو، برج مجلل فرتاک و... در این منطقه نموده‌ایم و فعالیت خود را تحت نظارت بهترین مهندسان و متخصصان انجام می‌دهیم.
پیش خرید خانه و آپارتمان در چیتگر می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد زیرا هم دارای تمامی امکانات رفاهی است و هم اینکه از نظر مناطق گردشگری، تفریحی و... بسیار عالی و بی‌نظیر است.
همچنین در امر پیش خرید از نظر اقتصادی بار کمتری را متحمل می‌شوید و می‌توانید قسمتی از هزینه را به صورت قسطی پرداخت کنید.
شما می‌توانید به صورت حضوری از این پروژه‌ها دیدن فرمایید و از کیفیت متریال و مصالح اطمینان خاطر پیدا کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه پیش خرید خانه و آپارتمان در چیتگر می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا آدرس وبسایت «fartak-company.com» با تیم کارشناسی ما در ارتباط باشید.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا