خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

هرانچه که در مورد ردیاب های جی پی اس وایزر باید بدانید

opcosport

New member
تاریخ ثبت‌نام
2021-12-11
نوشته‌ها
5
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
opcosport.com
ردیاب جی پی اس ویزر یکی از بهترین و با کیفیت ترین جی پی اس های دنیا می باشد. این محصول که کسب و کار ویزر است در افزایش ایمنی خودروهای شخصی و ناوگان شما گنجانده شده است. 3 مدل بسیار محبوب از ردیاب ویزر F-100R، F150 و B60 وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم. خرید گیر جی پی اس خودرو نیز نکات خاصی دارد. برای آشنایی کامل با این نکات و درک بهتر جی پی اس وایزر، تا انتهای این مقاله از آپکو همراه باشید.


ردیاب GPS Weiser چیست؟


ویزر یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید برای افزایش ایمنی وسیله نقلیه خود داشته باشید. ویزر با تجربه حرفه ای خود توانسته است محصولاتی کارآمد، موثر و با کیفیت تولید کند. این محصولات برای مصارف شخصی و ناوگان بسیار مناسب هستند.


ردیاب ویزر نوعی جی پی اس است که در خودروی شما پنهان شده است. این ردیاب را می توان از راه دور کنترل کرد، مکان خودروی شما را در هر زمان و بدون نیاز به اینترنت نمایش می دهد و میزان سوخت گیری و مسافت پیموده شده خودرو را به مدیران ناوگان نشان می دهد. اما جالب است بدانید که اینها تنها بخشی از مزایای ردیاب ویزر است.


در دنیایی که نیاز به امنیت بیشتر فراتر از یک زنگ هشدار ساده است، ویزر با شماست. این ردیاب می تواند امنیت وسیله نقلیه شما را در دستان شما قرار دهد! این بدان معناست که شما می توانید این ردیاب را با تلفن همراه و در نتیجه ماشین خود نیز کنترل کنید. کنترل خودرو به معنای خاموش کردن کنترل از راه دور، قفل کردن یا فعال کردن آژیر و غیره است. جهت خواندن ادامه مطلب وارد ردیاب جی پی اس وایزر شوید.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا