خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

لینک های داخلی در سئو چه تاثیری دارند؟

ehsannasr

New member
تاریخ ثبت‌نام
2016-01-03
نوشته‌ها
211
پسندها
0
امتیازها
0
استفاده از لینک های داخلی در وسط مقالات ، امریست که سیل عظیمی از Like های موتورهای جستجو را برای شما به ارمغان خواهد آورد. واقعا گوگل و دیگر موتورهای جستجو این کار را دوست دارند. سعی کنید که به لینک های داخلی ، فراتر از منفعت های سئو فکر کنید. می توانید با لینک های داخلی به خیلی از اهداف خود در سئو برسید. البته به هیچ وجه شورش را در نیاورید.
قطعا شما به این نتیجه خواهید رسید که این روش واقعا برای مخاطبان شما بیش از اندازه مفید خواهد بود. این لینک های داخلی همانند یک راهنما عمل می کنند، به طوری بازدیدکنندگان وب سایت شما به آسانترین شکل ممکن می توانند به صفحاتی که هم شما دوست دارید و هم آنها دوست دارند بروند. این روش این اجازه را به مخاطبان وبسایت شما خواهد داد که نیازهای خود را به طور کامل برآورده کنند.


دلیل علاقه ی روبات های گوگل به لینک های داخلی؟
به لینک های داخلی همانند تار عنکبوت نگاه کنید.تارهایی که ممکن است شاه راه هایی دیگر ایجاد کنند، با ایجاد یک ساختار مناسب از لینک های داخلی، روبوت ها عاشق ایندکس کردن صفحات وب سایت شما خواهند شد، و این را شما بهتر از ما می دانید که اگر وب سایت شما از آن دسته وب سایت هایی باشد که گوگل عاشقانه منتظر است که آن را سریع ایندکس کند ، می توانید یک کسب و کار خوب به راه بیندازید و این می تواند یکی از راه های رسیدن به اهداف شما باشد.


افزایش زمان بازدید صفحات سایت:
تا به حال دو تکه طناب را به یکدیگر گره زده اید؟ اگر این کار را کرده باشید حتما دیده اید که طناب هم انعطاف پذیر تر می شود و هم اینکه طولانی تر می شود، چون دو تکه کوچک هم اکنون یه تکه بزرگ شده اند و می شود با آن ها کارهای بزرگتری انجام داد. زمانی که شما مقالات خود را با استفاده از لینک های داخلی به یکدیگر مرتبط می کنید ، بازدید کنندگان شما زمان بیشتری را در مشاهده وب سایت شما سپری خواهند کرد و به جای اینکه یک صفحه را مشاهده کنند می توانند کم کم کل سایت شما را مشاهده کنند. مطمئن باشید که تعداد نمایش صفحات و شاید هم زمان نمایش صفحات توسط موتورهای جستجو ( حداقل گوگل ) یادداشت برداری و ذخیره می شود و باز هم این یکی دیگر از مزیت های لینک های داخلی در وب سایت شما خواهد بود. لینک های داخلی نه تنها باعث می شود که کاربران زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری کنند، بلکه شما را به خاطر خواهند سپرد، پس شما می توانید تصور داشته باشید که خوانندگان شما را به خاطر خواهند سپرد برای اینکه اولین بازدید آنها از وب سایت شما ، برایشان خوشایند بوده است .




جایگاه کلمه کلیدی | رتبه کلمات کلیدی در گوگل | بررسی موقعیت کلمات کلیدی
 

erfankade

New member
تاریخ ثبت‌نام
2018-05-17
نوشته‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
در سال اخیری که گذشت شاهد کنسرت های بزرگی در رسانه موسیقی بودیم ، ظهور خوانندگان مطرحی در سبک پاپ و افزایش فروش بلیط در کنسرت های سنتی از نکات جالب توجه در عرصه موسیقی ایران بود . فراز و نشیب های زیادی هم بین خوانندگان مطرح شد و برخی کنسرت ها صرفا اقتصادی و گاهی پرطرفدار و به یاد ماندنی انجام گرفت . در این مقاله اختصاصی از رسانه ریتمیک دات کام با پرفروش ترین کنسرت های سال 96 آشنا میشویم .
6.jpg

[h=2]کنسرت های پرفروش پاپ[/h][h=3]احسان خواجه امیری[/h]احسان خواجه امیری پای ثابت کنسرت های ایران ، که هر ساله کنسرت هایش در زمان کمی به فروش و استقبال زیادی میگردد سال قبل نیز از این قائده مستثنی نبود و خواجه امیری با فول آلبوم سی سالگی و آهنگ های تیتراز تلویزیونی آثار ارزشمندی را به جا گذشت که در کنسرت هایی شهر های مختلف با مرد هم صدا شد .
[h=3]محسن یگانه[/h]محسن یگانه را می توان اولین کنسرتی های ایران دانست . وی را از دهه هشتاد به بعد همه می شناسند و در جای جای ایران کنسرت های بسیاری گذاشته است. وی آلبوم های نفس های بی هدف ، حباب ، بنویس از سر خط ، نگاه ، رگ خواب و ... روی استیج اجرا کرده است. پخش اهنگ های محسن یگانه در سال قبل زیاد فعالانه نبود با این وجود در خارج کشور نیز از کنسرت های وی استقبال زیادی به عمل آمد .
[h=3]ماکان باند[/h]ماکان بند به خوانندگی امیر مقاره و رهام هادیان به سرپرستی گروه یاشار خسروی و رهبری امیرمیلاد نیکزاد ، گلچینی از قطعات محبوب خود همچون هربار این درو ، دلگیری ، پیشم بخند ، عاشق که میشی ، دو دقیقه بودی ، دیوونه من ، یه لحظه نگام کن و . را اجرا کرد. آهنگ های جدیدی از ماکان باند در سال جدید به گوش رسید که مخاطبان زیادی را جلب کرد و همچنین فول آلبوم خود را منتشر کردند ، همچنین برای دانلود آهنگ جدید ماکان میتوانید از وب سایت های معتبر موسیقی اقدام کنید .
[h=3]بهنام بانی[/h]بهنام بانی با قطعات علاقه خاص ، همه دنیام ، اخماتو واکن ، دل نکن ، چه بخوای چه نخوای ، بسمه ، چی بگم ، عاشقم کرده ، توقع ندارم ، من یه دیوونم ، و ... روی صحنه خواهد رفت و به اجرای برنامه می پردازد. وی امروزه خیلی جاها از او استقبال می کنند. برای دانلود آهنگ جدید بهنام بانی و دریافت تمامی آهنگ هایش از وب سایت ریتمیک دات کام استفاده کنید .
[h=3]بابک جهانبخش[/h]بابک جهانبخش از خوانندگان پرمخاطب موسیقی پاپ ایران. مدرک تحصیلی او دیپلم تجربی می‌باشد. او با مروارید شهریاری ازدواج کرده است. و پسری با نام آرتا دارند. وی هم اکنون از خوانندگان پر طرفدار ایرانی است و کنسرت های بسیاری از او به ثبت رسیده است. بابک جهانبخش در سال قبل فعال تر از سایت های قبل عمل کرد و همچنین ترک آهنگ های لذت بخشی را به ثبت رساند که برای دانلود آهنگ هایش میتوانید از وب سایت ها موسیقی افدام فرمایید .
[h=2]کنسرت های پرفروش سنتی[/h][h=3]سینا سرلک[/h]سینا سرلک خواننده ی موسیقی سنتی و پاپ سنتی ، متولد آبان ۱۳۶۱ در الیگودرز لرستان است. او فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و یکی از شاگردان برجسته استاد محمدرضا شجریان می باشد. سینا سرلک مدتی خواننده ی ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی بود.هنگامی که که نادر مشایخی به عنوان رهبر در ارکستر سمفونیک تهران بود با این ارکستر همکاری داشت. همچنین در ارکستر پایور نیز فعالیت کرده است. علاوه بر اینها در ارکستر ملل به سرپرستی پیمان سلطانی هم فعالیت نمود. وی کنسرت های زیادی داشته است.
[h=3]همایون شجریان[/h]با آواز همایون شجریان، تهمورس پورناظری ( تار و سه‌تار ) و سهراب پورناظری ( کمانچه و سه‌تار ) می‌نوازند و آزاد میرزاپور با نواختن ( بربت و سه‌تار )، حسین رضایی‌نیا (سازهای کوبه‌ای)، و ... در ایران موسیقی سنتی را به اجرا می رود .
اینها تنها معرفی چند کنسرت پرفروش سال 1396 بود که با استقبال زیادی همراه بود ، منتظر مقالات ویژه دیگری از ریتمیک دات کام باشید ...
منبع : reetmic.com
 

ARIA7778

New member
تاریخ ثبت‌نام
2019-11-05
نوشته‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0
در ضمن باعث افزایش زمان ماندگاری در صفحات (time on site) هم میشند. من داخل سایت خودم؛ پیکسلند به شدت روی لینک های داخلی تمرکز کردم و نتیجه خیلی خوبی گرفتم
 

mehdi

New member
تاریخ ثبت‌نام
2021-04-15
نوشته‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
0
توضیحات کامل و خوبی بودند. ممنون
یه سوالی داشتم.سایتهایی که محتوایی ندارند و فقط شامل ابزار هستند، مثل الو اینستاگرام. اینا لینک سازی داخلیشون به چه شکلی است؟
 

mmostafa.aahmadi@

New member
تاریخ ثبت‌نام
2018-03-08
نوشته‌ها
52
پسندها
0
امتیازها
0
ما یک فروشگاه آرایشی بهداشتی هستیم و مقالات با پاراگراف های طولانی داریم
در زمینه مقالات آرایشی تا 5000 کلمه هم میرسه
چه میزان لینک داخلی برای این حجم از مقاله میتوان تعریف کرد؟
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا