خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

فیدر گریزلی در مهان صنعت کانی

khanevadegi657

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-12-31
نوشته‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
fartak-company.com
فیدر گریزلی یکی ز دستگاه های تغذیه کننده در معدن است که در ابتدای خط تولید معدن ها و صنایع خردایش قرار میگیرد.فیدر گریزلی یا grizzly feeder یک دستگاه مناسب جهت تغذیه یکنواختو و قابل کنترل سنگ شکن های اولیه مانند سنگ شکن فکی ساخته و تولید شده.
این دستگاه از جمله تجهیزات معدن سنگ شکن، صنایع ، پوکه، شن و ماسه و...... به شمار میرود.
یکی ز مهترین مکانسم های این ستگاه جداسازی و تفکیک سنگ های کوچک و بزرگ و همچنین خاک و گرد و غبار از یک دیگر است. از دیگر کار برد های این دستگاه می توان به تفکیک سنگ های ریز کف رودخانه سنگ های بزرگ ناشی از انفجار اشاره کرد.
دستگاه فیدر گریزلی از یک ناحیه برخور مسطح برخورار بوده و در ادامه داری یک ناحیه برخورد شیبدار به میله گریزلی هستند.
چهار مورد از مشخصات فنی فیدر گریزلی

  1. استفاده از لاینر قابل تعویض در نقاط تحت سایش
  2. 2. تفکیک دانه های ریز با قابلیت تنظیم
  3. یاتقان بندی و محور مقاوم درای دو محور لنگ جهت کار در شرایط سخت
  4. قابلیت تنظیم دامنه نوسان و راندمان دستگاه
چرا باید از فیدر گریزلی استفاده کنیم
این مدل از دستگاه که درکار خانه و مراکز صنعتی بزرگ در حوزه معدن و سنگ شکن استفاده از آن بسیار مهم است برای این که به اهمیت این دستگاه پی ببریم باید به خط تولید و پروسه تولید توجه داشته باشیم که در صور نبود این دستگاه یا دستگاه های مشابه آن فرایند تولید ممکن است به مشکل بخورد
این دستگاه یکی از دستگاه های تغذیه کنند سنگ شکن ها اولیه است که وظیفه ی جدا سازی سنگ ها بزرگ و کوچک از یک دیگر و تغذیه سنگ شکن ها است . فیدر گریزی از قوی ترین و قدرتمند ترین دستگا های فیدر است و علت نام گذاری این دستگه به فیدر گریزلی قدرت خیلی زیاد آن نسبت بقیه فیدر ها است
همان طور که گفته شد وظیفه اصلی دستگاه فیدر گریزی این است که سنگ شکن ها را تغذیه کند اما چر اصلا باید از این دستگاه ستفاده شود در صنایع مانند کارخانه پخت آسفالت زمان تولید از حد معینی بیشتر شود هیچ نیرو انسانیی نمی تواند نیاز سنگ شکن را به خوبی برآورده کند و متناسب با خروجی که دارد آن را تامین کند.
انواع در گریزلی
فید گریزلی که به در انگلیسی به آن grizzly feeder می گویند با توجه به نیاز و حجم خط تولید مدل و سایز های مختلفی دارد که مشتریان عزیز بسته به نیاز خو آن را به متخصصین مهان صنعت گزارش دهند و دستگاه متناسب با نیاز خود را درافت کنند.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا