خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

طراحی وب سایت با استفاده از html و css

hasanem

New member
تاریخ ثبت‌نام
2018-08-13
نوشته‌ها
67
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
nopardazco.com
HTML و CSS نقش اصلی در طراحی وب سایت ها را دارند و بدون استفاده از آن ها هیچ وب سایتی قابل پیاده سازی نخواهد بود. HTML و CSS برای معرفی المان‌ ها و عناصر مختلف و ایجاد ظاهر دلخواه در طراحی سایت استفاده می‌ شوند. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره طراحی وب سایت با استفاده از HTML و CSS با ما در تماس باشید.
HTML یک زبان برنامه نویسی نیست. اما زبانی است که مرورگر آن را متوجه می‌شود. اگر بخواهید یک وب سایت تنها با HTML و CSSطراحی کنید، سایت تنها استاتیک خواهد بود. به همین دلیل از زبان های مختلفی مانند PHP برای طراحی سایت استفاده می شود، سپس PHP ترجمه شده و به HTML تبدیل می‌شود تا برای مرورگر قابل فهم باشد.
[h=2]روش های آموزش HTML و CSS برای طراحی سایت[/h]زبان های HTML و CSS در طراحی سایت بسیار مهم هستند. اگر قصد دارید که طراحی سایت با استفاده از HTML و CSS را یاد بگیرید، بهتر است از این ها شروع کنید. برای آموزش CSS و HTML فایل ها و ویدئو های بسیاری در اینترنت وجود دارند. حتی سایت های زیادی نظیر W3Schools آموزش HTML و CSS می دهند. روش دیگر این است که پروژه های دیگران را ببینید و تحلیل کنید. بعد از آن خودتان باید دست به کار شوید و برای خود پروژه تعیین کنید تا بتوانید تسلط کافی پیدا کنید. در این میان استفاده از کلاس ها آموزشی نیز می تواند مفید باشد.
[h=2]کاربرد CSS در طراحی سایت[/h]
12.jpg

Cascade Style Sheet یا همان CSS برای زیباتر کردن ظاهر سایت طراحی شده است. قبل از طراحی CSS برای طراحی ظاهر سایت از jаvascript استفاده می‌شد. مشکل این زبان سختی بسیار آن بود. اما با طراحی CSS کار طراحی ظاهر سایت بسیار راحتتر شد. برای استفاده از کدهای CSS شما نیاز به ایجاد یک صفحه HTML دارید.
[h=2]کاربرد HTML در طراحی سایت[/h]
Hyper text markup language یا همان HTML زبان نشانه گذاری با تگ گذاری است. زبان های HTML با تگ HTML شروع می شوند و با تگ HTML نیز پایان می یابند. برای کار با HTML نیازی به نرم افزار خاصی ندارید و با notpad هم می‌توانید کار کنید. اما بهترین برنامه برای طراحی سایت با HTML استفاده از نرم افزار visual C# قسمت ASP.Net است.
منبع: طراحی وب سایت املاک نوپرداز
 

ehsannasr

New member
تاریخ ثبت‌نام
2016-01-03
نوشته‌ها
211
پسندها
0
امتیازها
0
ممنون از شما
 

soren

New member
تاریخ ثبت‌نام
2019-04-17
نوشته‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
sorentranslation.com
باسلام علی رغم صحبت بعضی از برنامه نویسان بک اند که میگن زبان برنامه نویسی html , css زبان برنامه نویسی بنطر من یکی از بهترین و کارآمد ترین زبان ها همین دوتا هستن و کاملا و کاملا میتونه یک سایت رو به بیزینس خودش برسونه نمونه سایتارو ببنیدیو مشاهده کنید : ترجمه رسمی در سعادت آباد ، پشتیبانی شبکه ، چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد
 

ehsannasr

New member
تاریخ ثبت‌نام
2016-01-03
نوشته‌ها
211
پسندها
0
امتیازها
0
ممنون از مطلب خوبتون
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا