خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

طراحی موکت و انواع موکت پالاز

موکت

New member
تاریخ ثبت‌نام
2021-12-22
نوشته‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
موکت یکی از بهترین کفپوش ها می باشد که طرفداران بسیاری دارد ، همه افرادی که برای منزل یا محل کار خود از موکت استفاده می کنند در طول سال تصمیم به تغییر آن دارند . اگر می خواهید یک موکت مناسب با فضای محل کار یا خانه خود تهیه کنید حتما تا اخر این مطلب با من همراه باشید
یکی از دغدغه های مردم برای تهیه موکت این مورد می باشد که چگونه موکت مناسب با فضای مورد استفاده را پیدا کنیم؟!!!
حال می خواهم یک فروشگاه اینترنتی فروش موکت رو به شما معرفی کنم که با توجه تنوع زیادی که داره ، داخل سایت بصورت مرتبط محصول ها را با دسته بندی های مشخص ، قرار داده است که کاربران وقتی دارد سایت می شوند به راحتی موکت با سلیقه خود را به راحتی از میان صدها نوع موکت انتخاب نمایند.
فروشگاه موکت محمدی
موکت محمدی از جمله فروشنده های بزرگ موکت در تهران به شمار می رود ، این فروشگاه با ارائه انواع موکت ساده و ارزان ، موکت های برند های معروف مانند موکت ظریف مصور ، پالاز ، نگین مشهد ، تافینگ ، موکت های چاپی و ... را با قیمت های مناسب و کیفیت درجه یک به فروش می رساند.
اگر قصد تهیه موکت رو دارید موکت محمدی بهترین گزینه می باشد . بهتر هست بدانید که این فروشگاه نصاب های حرفه ای را به خدمت گرفته است که درصورت نیاز به نصاب موکت ، یکی از این افراد نیز به همراه موکت به محل آمده موکت را بصورت حرفه ای در خانه شما نصب می کند .
موکت محمدی انبار و فروشگاه های متعددی در سطح تهران دارد که درصورت خرید موکت ، موکت از نزدیک ترین انبار به شما ارسال می شود و فقط در تهران و کرج می توانید بعد از تهیه موکت ، هزینه آن را درب منزل پرداخت کنید.
وب سایت موکت محمدی https://pakhshmoket.com/
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا