خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

طراحی سایت حرفه ای

sinamored

New member
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-26
نوشته‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
0
یکی از نیازهای هر کسب و کاری امروزه فعالیت کردن در فضای آنلاین می باشد. کاربرای اینترنت در کشور ما روز بروز در حال افزایش می باشند. تا زمانی نه چندان دور نیاز بود که برای ساده ترین کارها نیز به نقاط مختلف شهر مراجعه می کردیم و بصورت حضوری کارمان را انجام می دادیم اما امروزه به لطف اینترنت و خدمات آنلاین اکثر مردم تمایل دارند که کارهای روزمره خود را بصورت اینترنتی انجام دهند. در صورتی که شما مالک کسب و کاری هستید و یا خدماتی را برای عرضه کردن دارید می توانید با اقدام برای طراحی سایت به طیف وسعی از کاربران خدمات رسانی کنید.
شما با اقدام برای طراحی وب سایت خود این فرصت را خواهید داشت که در تمام روزهای هفته و بدون توجه به تعطیلات به فروش محصول و خدمات رسانی مشغول باشید. دیگر اهمیتی ندارد که مشتریان شما با فروشگاهتان چقدر فاصله دارند، براحتی می توانید به تمام نقاط شهر خدمات رسانی کنید. کاربران اینترنت با دسترسی آسان و در هر لحظه می توانند با مراجعه به وب سایت شما از امکاناتش استفاده نمایند. همینطور به وسیله وبسایت خود می توانید به تبلیغات و برند سازی بپردازید، محصولاتی را که ارائه می کنید بصورت اینترنتی بفروش برسانید و درآمدزایی داشته باشید.
همانطور که اشاره شد با اقدام برای آنلاین سازی کسب و کارتان به مزایای بسیاری دست خواهید یافت. بسیاری از مشاغل گوناگون با درک اهمیت این موضوع برای ساخت وبسایت خود اقدام کرده اند. در صورتی که شما دارای رقیبانی باشید که بصورت آنلاین نیز به ارائه خدمات می پردازند باید بفکر تحول در شیوه فعالیت خود باشید. ایجاد وب سایت برای مصرف کنندگان نیز مزایای بسیاری خواهد داشت.
از نمونه مزایای ساخت سایت برای کاربران می توان به دسترسی آسان و سریع در هر لحظه به خدمات و محصولات متنوع، امکان مقایسه کردن کیفیت محصولات ، مقایسه قیمت ها و اطلاع از آنها، صرفه جویی در وقت و کاهش تردد در شهر و در نهایت صرفه جویی در هزینه هایشان اشاره کرد. زمانی که کاربران ببینند برای زمان آنها احترام قائلید و بفکر صرفه جویی در هزینه هایشان می باشید به مرور زمان به سمت خدمات آنلاین شما تمایل پیدا خواهند کرد.
از نکات فوق العاده ساخت سایت می توان به این مورد اشاره کرد که مختص یک نوع کسب و کار خاص و فعالیت مشخصی نمی باشد. شما با هر نوع تخصص و مهارتی که دارید می توانید برای اینکار اقدام کنید. طراحی وبسایت برای شرکت ها ، مشاغل خدماتی ، مراکز آموزشی و کسانی که هر محصولی را برای فروش بصورت اینترنتی در نظر دارند می توان اقدام کرد. این موارد تنها بخشی از ویژگی های طراحی سایت حرفه ای می باشد. در صورتی که تمایل دارید تا فعالیت خود را توسعه دهید و مشتریان بیشتری را جذب کنید می توانید برای اینکار اقدام نمایید.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا