خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

iranmol

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-12-10
نوشته‌ها
6
پسندها
0
امتیازها
0
اگر بخواهیم فقط بیست سال به عقب برگردیم، وارد دورانی خواهیم شد که باور ذهنی مردم آن زمان از راه اندازی کسب و کار اینترنتی یا شخصی، برابر با میلیون‌ها و شاید میلیاردها تومان سرمایه اولیه بوده است.
راه اندازی کسب و کار اینترنتی

یک جوان جویای کار در آن دوران یا می‌بایست تحصیلات عالیه در دانشگاه را پشت سر می‌گذاشت و نهایتا یک کار دولتی برای خود دست و پا می‌کرد و یا باید یک صنعت و حرفه را در پیش می‌گرفت و از بازوی خویش نان می‌خورد!
یکتاکوچ

اما ورود کامپیوتر و اتصال آن توسط معجزه‌ای به نام اینترنت همه باورهای گذشته را شخم زد و دنیای جدید با فرصت‌های جدید پیش‌ روی ما قرار داد.
بی‌دلیل نبود که اندی بورویتز، طنز نویس مشهور آمریکایی در مورد فناوری و اینترنت نوشته بود “هنگامی که عیسی بازگردد، احتمالاً به عنوان یک اپلیکیشن باز خواهد گشت.”
بیایید کمی صادقانه صحبت کنیم. حتما بارها در زندگی موقع بحث بر سر مسائل گذشته با دیگران سر این موضوع بحث کرده‌اید که اگر چند سال به عقب برمی‌گشتم فلان تصمیم را طور دیگری می‌گرفتم و دیگر فرصت از دست رفته است. دقیقا امروز همان فرصتی است که نسل‌های آینده ممکن است حسرت آن را بخورند که چرا در این دوران ابتدای ظهور اینترنت به دنیا نیامده‌اند.
میدانیم که اینترنت یک پدیده جدید و با قدمت چیزی حدود بیست و پنج سال است و البته که فقط چند سالی از همگانی شدن آن می‌گذرد. پس ما در ابتدای این چالش‌برانگیزترین و عجیب‌ترین پدیده تاریخ هستیم. و البته که هنوز ایده‌ها و فرصت‌های بی‌نظیری برای شروع انواع کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد.

[h=2]کسب و کار اینترنتی چیست؟[/h]بیایید کمی بیشتر در مورد کسب و کارهای اینترنتی و راه‌های کسب درآمد از اینترنت، صحبت کنیم.
اینترنت در واقع یک اهرم و ابزار بسیار ارزان برای ساده کردن کارهاست.
همین چند سال پیش برای اجاره یا خرید خانه یا زمین سوار بر ماشین، تمام مشاورین املاک منطقه را سر می‌زدیم و زمان بسیار زیادی برای اینکار از دست می‌دادیم، اما امروزه در ساعات فراغت، زمانی که در منزل پاهایمان را روی هم انداخته‌ایم و در حال نوشیدن چای هستیم، در موبایلمان و در یک اپلیکیشن مربوطه، به دنبال خانه مورد نظر خود می‌گردیم.
همه دوست دارند تا کارشان راحت‌تر، آسان‌تر، ارزان‌تر و سریع‌تر انجام شود. پس مردم از ایده‌های اینترنتی کارساز استقبال خواهند کرد.
شما می‌توانید با شروع کسب و کار اینترنتی خود، با کمترین سرمایه و حتی از منزل خود شروع کنید.
در کسب و کار اینترنتی بر خلاف کسب و کارهای سنتی شما به گستره بیشتری از مردم در سرتاسر کشور و حتی جهان دسترسی خواهید داشت.
اگر کسب و کار اینترنتی شما در فضای سایت و اپلیکیشن باشد، بدون آنکه کار خیلی پیچیده‌ای انجام دهید، در نتایج گوگل به میلیون‌ها کاربر روزانه پیشنهاد داده می‌شوید و کاربران هدفمند از سرتاسر جهان می‌توانند به خدمات و محصولات شما دسترسی داشته باشند.
شما می‌توانید با ارائه محتوای بهتر و خدمات بهتر، این حجم وسیع از بازدید کننده که در چند قدمی کلیک برای خرید هستند را به خرید نهایی تشویق کنید.

مقاله پیشنهادی ما: 10 ایده موفق برای راه اندازی کسب و کار

[h=3]کسب و کار اینترنتی با موبایل[/h]کسب و کار اینترنتی با استفاده از موبایل ابتدایی‌ترین و راحت‌ترین مدل کسب و کارهای اینترنتی می‌باشد. کسب و کار اینترنتی با موبایل می‌تواند حالت‌های مختلفی مانند فریلنسری و یا فروش کالا در پیج اینستاگرامی باشد.

[h=3]کسب و کار اینترنتی در منزل[/h]همانطور که در بالا اشاره کردیم، خدمات فریلنسری و یا فروش کالا در پیج اینستاگرامی هر دو زیر عنوان کسب و کار اینترنتی در منزل هستند. اگر قصد فعالیت در اینترنت و کسب درآمد از منزل را دارید، شما می‌توانید از توانایی و تخصص خود به عنوان یک فریلنسر و یا فروش کالا در پیج اینستاگرام شروع کنید.
البته ناگفته نماند که فروش کالا در منزل تنها به پیج اینستاگرام محدود نمی‌شود و در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
کسب و کار اینترنتی در خانه به صورت فریلنسری: اگر شما به یک حرفه و تخصص تسلط دارید می‌توانید فعالیت خود را از راه دور شروع کنید. برای مثال ممکن است شما مترجم، تایپیست، فتوشاپ، طراح، نویسنده، سئو کار و یا … باشید. می‌توانید در یکی از سایت‌های فریلنسری ثبت نام کنید و با ارائه و معرفی توانایی خود، درخواست انجام کار دریافت کنید.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا