خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

در ویندوز ۸.۱ چگونه رمز وای فای را بازیابی کنیم !

فریال

کنترل کیفی
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-24
نوشته‌ها
859
پسندها
0
امتیازها
0





گاه شده همه ی ما پسورد وای فای خود را فراموش کرده، در ویندوز ۸.۱ برای اینکه رمز شبکه Wi-Fi خود را بدست آورید بایستی از طریق کامپیوتر خود که به ویندوز ۸.۱ مجهز می باشد به شبکه مورد نظر متصل شده (اگر شبکه خودتان است و تاکنون از آن استفاده میکردید پسورد آن بر روی سیستم شما ذخیره شده و میتوانید از طریق آن متصل شوید.) ۱- در صفحه دسکتاب، نوار ابزار را باز کرده و با کلیک بر روی Settings به قسمت Control Panel بروید. ۲- در زیر گزینه Network and Internet بر روی View network status and tasks کلیک کنید. ۳- اکنون در بخش Connections شما می‌توانید آیکون Wi-Fi و نام آن را مشاهده نمایید. ۴- بر روی Wi-Fi network کلیک کرده تا صفحه Wi-Fi Status به‌صورت پاپ‌آپ باز شود. بر روی Wireless Properties کلیک نمایید.








۵- در پنجره جدید بر روی سربرگ Security کلیک نمایید. حال شما می‌توانید پسورد شبکه Wi-Fi خود را مشاهده نمایید (سومین گزینه).





منبع:fenjon.com


 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا