خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

درباره شرکت داهوا *دوربین مداربسته داهوا*

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
درباره داهوا


داهوا تکنولوژی به عنوان تأمین کننده سیستم‌های نظارت تصویری پیش‌رفته فعالیت خود را در سال 2001 میلادی آغاز نمود.

ما خود را ملزم به ارائه محصول با بالاترین کیفیت و هم‌‎چنین با آخرین فناوری‌های روز دنیا می‌دانیم تا مشتریان‌مان کسب و کار خود را با موفقیت انجام دهند.

کمپانی داهوا از سال 2010 میلادی حدود 10 درصد از درآمد سالانه خود را در بخش R & D (تحقیق و توسعه) سرمایه گذاری کرده است و در حال حاضر این بخش از کمپانی شامل بیش از 5،000 مهندس می‌باشد.


در حال حاضر داهوا طیف گسترده‌ای از محصولات را متناسب با نیازهای مشتری برای سطوح مختلف امنیتی و مقیاس‌های پروژه تولید می‌کند.

خط تولید ما برای رائه خدمات به نیازهای مسکونی/تجاری و شرکت‌ها با امنیت بالا شده است. طراحی و ساخت محصولات با کیفیت داهوا، توسط بسیاری از مارک‌های بین المللی قابل اعتماد صورت می‌گیرد.


دسته‌بندی محصولات شرکت ما عبارتند از:

سیستم نظارت تصویری پیشرفته
سیستم حمل و نقل هوشمند
سیستم ساختمان هوشمند
کنترل دسترسی
آی‌فون تصویری

زنگ هشدار
قفل هوشمند
محصولات داهوا به طور گسترده در خرده فروشی‌ها، مدارس، هتل‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری، بزرگراه‌ها، عوارضی‌ها (کنترل ترافیک) استفاده شده است.


تاریخچه
شرکت داهوا بیش از 15 سال گذشته در زمینه توسعه فناوری‌های امنیتی همت گماشته است و به طور کامل در تحقیقات و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی بهترین نتایج را به دست آورده و هم در حیطه سخت افزار و هم نرم افزار بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

داهوا در سال 2002 میلادی با تولید DVR های 8 کانال Real-time آغاز به کار کرد و تا سال 2003 موفق به تولید دستگاه‌های 16 کانال Real-time شد. از سال 2006 با تغییر در ساختار شرکت موفق به راه اندازی خط تولید در تمام زمینه‌های حفاظتی از جمله دوربين مداربسته، DVR ، دوربين‌های تحت شبكه، سرور و غیره شد. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد. (بسترهای نرم افزاری اقتباس شده از تراشه‌های دو هسته‌ای). با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاً یکی از محبوب‌ترین‌ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد.

داهوا برای اولین بار موفق به تولی DVR ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید.

دوربین‌های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001 سیستم‌های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه‌های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می‌باشد. دوربین‌های داهوا با اعتبار بالا در اروپا، آمریکا، ژاپن و هم‌چنین تایوان به فروش می‌رسد.
 

pooya_niknam

New member
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-03
نوشته‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
coder19.blogsky.com
سلام ، دوربین هایی با قابلیت hls (مشاهده آنلاین از راه دور با تلفن همراه ) هم برای فروش دارید ؟
 

Anita

New member
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
10
پسندها
0
امتیازها
0
جالب بود
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا