خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

پشتیبانی Wimax تغییر اسم و رمز وای‌فای مودم مبین‌نت مدل AirMaster 3000M Lte-Wimax

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام
همان طور که عادت داشتیم که آموزش اختصاصی به شما ارائه دهیم این بار نیز با آموزش اختصاصی تغییر اسم و رمز وای‌فای مودم مبین‌نت مدل AirMaster 3000M Lte-Wimax در خدمت شما هستیم.

حتماً این مدل از مودم‌های جدید مبین‌نت را خرید کرده‌اید و مایلید که نام و رمز وای‌فای پیش‌فرض را تغییر دهید، به منظور تغییر نام و رمز وای فای این مدل در ابتدا از طریق یک کابل شبکه به لپ تاپ خود وصل کرده و سپس یک مرورگر باز کنید.

آدرس IP پیش فرض این مودم 192.168.1.1 است. این آی‌پی را در آدرس بار مرورگر خود قرار داده و اینتر کنید.


8.png



بعد از چند لحظه پنجره جدیدی باز شده که از شما Username و Password مودم را درخواست می‌نماید این مقادیر بصورت پیش فرض admin و admin (بصورت حروف کوچک) است. آنها را وارد کرده و روی دکمه OK کلیک کنید.

از منوی سمت چپ روی منوی WiFi Configuration کلیک کنید. سپس از صفحه باز شده روی تب Network Settings کلیک نمایید و در کادر روبری Network Name نام وای‌فای را وارد کرده سپس تنظیمات را ذخیره کنید.




147388331004511.jpg


اکنون جهت تغییر رمز یا پسورد وای فای روی تب دوم Security Settings کلیک کنید و در کادر روبروی Pass Phrase رمز مورد نظر را وارد کنید. دقت داشته باشید که از وارد کردن کد ملی، شماره تلفن منزل یا محل کار، شماره موبایل، تاریخ تولد و امثال اینها جداً خودداری کنید. بهتر است که از کارکترهای ترکیبی استفاده کنید تا از هک در امان بمانید.
به منظور بالا بردن امنیت مودم خود روی تب WPS Settings (در تصویر زیر) کلیک کنید و در صورتی که این گزینه فعال است آن را حتماً غیر فعال کنید.


147388331006612.jpg


منبع: آکادمی ایرسا
موفق باشید.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا