خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

بهترین روش مهاجرت به ترکیه

samira

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-01-03
نوشته‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
خیلی از ما فکر مهاجرت به سرمون زده و خواستیم که کشور دیگه ای رو برای زندگی، کار و تحصیل انتخاب کنیم. چیزی که در ابتدای مسیر مهمه گرفتن تصمیم درست و هدف ما از رفتن به اون کشور هست. به طور کلی نمیشه گفت برای مهاجرت به ترکیه چه روشی از سایر روش ها بهتره و این موضوع به هدف اون فرد از مهاجرت برمیگرده. اما یکی از ساده ترین راه ها تحصیل در ترکیه هست که نسبت به سایر موارد میتونه گزینه بهتری باشه. خود من از همین روش استفاده کردم و هزینه کمتری رو متحمل شدم. خود من تازه اقدام کردم. حالا اگه کسی تجربه ای از مهاجرت به ترکیه اون هم از راه تحصیلی داشته خوشحال میشم که تجربیاتش رو در اختیار بقیه بزاره.
 

alireza0151

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-01-19
نوشته‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
با حرفتون کاملا موافقم. من هم تقریبا یک سال پیش برای تحصیل در ترکیه به این کشور مهاجرت کردم. همه چی به نوع هدف گذاری اون آدم بر میگرده. شاید یکی اصلا از ادامه تحصیل خوشش نیاد و بخواد روش دیگری رو برای مهاجرت در پیش بگیره.
 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا