خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

اطلاعیه ویژه اطلاع رسانی در مورد درخواست فسخ و جمع آوری مشترکین صبانت

مهندس موسوی

Administrator
پرسنل مدیریت
تاریخ ثبت‌نام
2014-01-12
نوشته‌ها
889
پسندها
0
امتیازها
16
سن
37
محل سکونت
تهران، پاسداران
وب سایت
www.irsapro.ir
با سلام

با توجه به اطلاعیه‌های قبلی در خصوص فرآیند جمع آوری، در برخی موارد مشاهده می‌گردد به دلیل عدم آگاهی نماینده (پرسنل و ریسلرها) اطلاع رسانی صحیح به مشترک مبنی بر روال جمع آوری و یا اقدام در این خصوص صورت نپذیرفته و مشترک به دلیل عدم توجه به درخواست جمع آوری از سوی نماینده اقدام به ثبت شکایت در سامانه سازمان تنظیم مقررات می‌نماید.

لذا جهت بالا بردن سطح آگاهی نماینده و زیر مجموعه‌های ایشان و به منظور اطلاع رسانی صحیح روال جمع آوری به مشترکین مجدداً فرآیند جمع آوری به شرح ذیل به اطلاع می‌رساند:

1- در صورت تماس مشترک بابت درخواست جمع آوری با نماینده فروش و یا ریسلر نماینده می‌بایست پیگیری لازم را جهت برطرف نمودن مشکل مشترک که موجب عدم تمدید اشتراک گردیده را پیگیری و اقدامات لازم در خصوص رفع مشکل و جلب رضایت مشترک انجام نماید.

2- در صورت عدم رفع مشکل و جلب رضایت مشترک نماینده می‌بایست راهنمایی‌های لازم جهت ثبت و تکمیل فرم جمع آوری به مشترک را داده تا مشترک بتواند درخواست خود را برای دفتر مرکزی ارسال نماید. لازم به ذکر است که صفحه فرم جمع آوری داخل سایت sabanet.ir در قسمت پنل کاربری می‌باشد که پس از تکمیل و ثبت فرم کارشناسان جمع آوری دفتر مرکزی ظرف مدت 48 ساعت جهت رفع مشکل یا ارسال خط جهت جمع آوری به مخابرات اقدام می‌‎نمایند، که از زمان ثبت فرم جمع آوری تا جمع آوری سرویس مشترک از سمت مخابرات 7 تا 10 روز کاری انجام می‌گردد.

3- در صورت عدم دارا بودن حجم یا زمان جهت ثبت درخواست جمع آوری توسط مشترک نماینده می‌تواند در پنل فروش در منوی مشترکین و در صفحه افزایش و مشاهده اعتبار زمان و ترافیک کاربران به مقدار 20 مگابایت حجم و یک روز زمان به مشترک اضافه نموده تا مشترک بتواند فرم درخواست جمع آوری را ثبت و ارسال نماید.

4- در صورتی که مشترک نتواند به هر دلیل فرم درخواست جمع آوری را از پنل کاربری خود ثبت نماید، مشترک می‌بایست از طریق همان خط رانژه شده توسط شرکت صبانت با کارشناس جمع آوری دفتر مرکزی تماس گرفته و درخواست خود را ارائه نماید.

5- در صورتی که مشترک دارای سرویس فعال باشد با توجه به راهنمایی کارشناس جمع آوری مشترک با نماینده تماس گرفته و درخواست برگشت و ارسال درخواست جمع آوری سرویس خود را جهت جمع آوری به نماینده فروش اطلاع داده که نماینده می‌بایست ابتدا از پنل فروش، منوی جمع آوری، منوی ارسال به نماینده شماره مشترک را جستجو کرده و سپس اقدام به برگشت نمودن سرویس فعال مشترک کرده و در مرحله آخر در همان صفحه ارسال به نماینده با استفاده از گزینه ارسال برای جمع آوری درخواست مشترک را به دفتر مرکزی ارجاع نماید.

6- با توجه به این که نمایندگان می‌بایست با مشترکین لیست جمع آوری تماس گرفته و علت عدم تمدید را جویا شوند لازم به ذکر است که در صورتی که مشترک درخواست جمع آوری دارد جهت تسریع فرآیند جمع آوری نماینده می‌بایست این مورد را از طریق ثبت در پنل و ارسال ایمیل به اطلاع کارشناس جمع آوری جهت اقدامات لازم برساند.

7- لازم به ذکر است نماینده موظف به تماس مشترکین لیست جمع آوری بوده و در صورت عدم پیگیری نماینده بابت تماس با مشترکین لیست جمع آوری طبق قرارداد فی ما بین عمل خواهد شد.

با تشکر

امور نمایندگان
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا