خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

آیا شرکت های طراحی سایت به سئو و تولید محتوا مشغول هستند؟

vare8899

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-11-10
نوشته‌ها
5
پسندها
0
امتیازها
0
attachment.php
محتوا چیزی است که به یک وب سایت معنی می دهد. مردم را جذب می کند و به آنها اجازه می دهد تا هدف سایت را درک کنند و اقدامی انجام دهند. به سوالات مشتریان سئو سایت بالقوه پاسخ می دهد.


محتوا مانند یک موتور است – بدون آن، تنها چیزی که دارید یک پوسته خالی و بی فایده است.


محتوا کلماتی است که داستان برند را بیان می کند، ویدیوهایی که نحوه عملکرد یک محصول را نشان می دهند و پست های وبلاگی که ایده ها را بررسی می کنند. محتوا نباید یک فکر قبلی یا مجموعه‌ای از فروش‌های شیک باشد. طراحی سایت شرکتی ما زمانی بهتر عمل می‌کنند که در مورد آنچه محتوای ما برای برقراری ارتباط نیاز دارد و نحوه کار آن با طراحی سنجیده و متفکر باشیم.


محتوا و سئو برای یکدیگر سودمند هستند
محتوا مانند یک فانوس دریایی برای خزنده‌های وب عمل می‌کند – ارتباط سایت را نشان می‌دهد و اطلاعاتی را که خزنده‌های وب برای مرتب‌سازی و رتبه‌بندی یک ایده طراحی سایت نیاز دارند، فراهم می‌کند. رویکرد اول محتوا که سئو را در اولویت قرار می دهد، منجر به رتبه بندی جستجوی بهتر و تجربه کاربری بهتر می شود. سئو نباید سنگین باشد. اختلاط عبارات و کلمات کلیدی با هم می تواند منجر به نوشتن اجباری و گیج کننده شود. محتوا باید مفید و معتبر باشد و در عین حال آنچه را که خزنده‌های وب برای رتبه‌بندی یک سایت نیاز دارند ارائه می‌دهد. تحقیق کلید نوشتن محتوایی است که برای موتورهای جستجو بهینه شده است. مدتی را صرف بررسی وب سایت ها و مجلات مرتبط کنید. با مشتری و سایر کارشناسان موضوع صحبت کنید. دریابید که معمولاً از چه کلمات و عباراتی استفاده می شود. یک ابزار کلمه کلیدی آنلاین می تواند کلمات و اصطلاحاتی را ایجاد کند که بلافاصله به ذهن شما خطور نکند. Google AdWords Keyword Planner و WordStream منابع خوبی برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و عبارات مرتبط هستند.
اگر بخواهم در مورد چیزی بنویسم که اطلاعات کمی در مورد آن دارم، مانند پرواز ماهیگیری، برنامه ریز کلمات کلیدی Google Adwords کمک بزرگی خواهد بود. برخی از اصطلاحات آموزش ساخت سایت در گوگل با گوشی بی معنی هستند، مانند 'میله ماهیگیری' و 'قرقره ماهیگیری'. دیگران، مانند «مواد بستن پرواز» و «مواد بستن پرواز»، مواردی نیستند که من به تنهایی به آنها فکر کنم.


به “Avg. جستجوهای ماهانه' و ستون های 'رقابت'. کلمات کلیدی با رقابت کم، اما حجم جستجوی بالا، مانند 'ماهی مگس' در لیست بالا، اگر به درستی مراحل ساخت سایت در محتوای سایت شما هدف گذاری شوند، می توانند برای افزایش رتبه جستجوی ارگانیک شما مفید باشند. و فقط به این دلیل که رقابت زیادی با تبلیغ کنندگان پولی وجود دارد به این معنی نیست که باید این عبارات را نادیده بگیرید. ترکیب آنها در محتوای شما ارتباط آن را افزایش می دهد.


فقط به یاد داشته باشید که در مورد عبارات و کلماتی که از این ابزار استفاده می کنید دقیق باشید. مطمئن شوید که توليد محتوا شما مفید و واضح باقی می ماند. از مشتری یا کارشناسان موضوع بخواهید محتوای بهینه شده برای جستجو را قبل از قرار دادن آن در طرح بررسی کنند. مطمئن شوید آنچه نوشته اید دقیق و با صدایی که مناسب سایت است باشد.


محتوا باید پایه و اساس طراحی باشد
وقتی اهداف نهایی یک وب سایت را می دانیم، تصویری از سفارش تولید محتوا مورد نیاز برای دستیابی به آن اهداف دریافت می کنیم. به محتوای موجود نگاهی بیندازید و ببینید آیا چیزی گم شده یا نامشخص است.


سازماندهی این محتوا به آنچه در هر صفحه می‌گذرد اطلاع می‌دهد و ایجاد نقشه سایت را بسیار آسان‌تر می‌کند. کار با یک نقشه سایت کاملاً تعریف شده می تواند سئو چیست به زبان ساده تیم شما را از طرح های بی فایده و اتلاف وقت نجات دهد. شروع با محتوای ضروری و نقشه سایت به تیم شما کمک می کند تا ببیند که چگونه انواع مختلف محتوا با یکدیگر تطبیق می یابند و چگونه کاربران با سایت تعامل و حرکت می کنند.
 

پیوست‌ها

  • 8745.jpg
    8745.jpg
    20.2 کیلوبایت · بازدیدها: 1
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا