خوش آمدید به آکادمی ایرسا

اکنون به ما بپیوندید تا به تمام ویژگی‌های ما دسترسی داشته باشید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، می‌توانید موضوعاتی ایجاد کنید، پاسخ‌هایی را به تاپیک‌های موجود ارسال کنید، به اعضای دیگر شهرت بدهید، پیام‌رسان خصوصی خود را دریافت کنید، و موارد دیگر.

پشتیبانی اینترنت

سؤال بپرسید و از انجمن ما پاسخ بگیرید

طراحی وب سایت

به سؤالات پاسخ دهید و در موضوع خود متخصص شوید

ارتباط با ما

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما هستند

آشنایی با هتل پارسیان آزادی تهران؛ هتل آزادی و امکانات آن

sananeh_badgirl

New member
تاریخ ثبت‌نام
2022-03-13
نوشته‌ها
4
پسندها
0
امتیازها
0
معرفی هتل پارسیان آزادی تهران


هتل پارسیان آزادی تهران پیش از انقلاب «هتل هایت تهران» نام داشت که زیرمجموعه شرکت هتل‌های هایت قرار داشت. پس از انقلاب با نام هتل آزادی به فعالیت خود ادامه داد و در دهه‌ی ۱۳۷۰ با خرید ۵۱ درصد از سهام هتل توسط شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان، این هتل به نام «هتل پارسیان آزادی» تغییر نام یافت.


هتل پارسیان آزادی در سال ۱۳۸۶ با هزینه‌ای بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال به دست گروهی از کارشناسان کشورهای سوئیس، ایتالیا و چین بازسازی شد که شامل پایدارسازی سازه، معماری درونی، نمای بیرونی و تمامی تجهیزات و تأسیسات می‌شد. تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مجددا مطابق با دیدگاه‌های نوین هتلداری و دکوراسیون داخلی طراحی شده‌اند.




امکانات کامل هتل پارسیان آزادی


شامل پارکینگ با ظرفیت بالا، تاکسی سرویس، اجاره ماشین با راننده و بدون راننده، خدمات تور، اتاق سیگار، اتاق عایق صوتی، قنادی، مرکز تجاری، اینترنت، تلویزیون، ماهواره، گشت نیم روزی، رستوران بام، کافی نت، کافی شاپ، استخر رو باز و سر بسته، سونای خشک و بخار، جکوزی، اسپا، حوضچه آب سرد، پینگ پنگ، سالن ورزشی، وسایل بدن‌سازی،که به دلیل استاندارد بودن این کلوپ تیم ملی در زمان اردوهایش در آنجا اقامت می‌کند.که جهت رفاه مهمانان محترم امکاناتی نظیر کلوپ ورزشی در هتل رایگان می‌باشد. آرایشگاه مردانه، خودپرداز، خدمات ویژه معلولین، اینترنت، تلویزیون، ماهواره، شبکه پخش فیلم ، دی وی دی پلیر و سی دی پلیر، لاندری، چای ساز، سرو صبحانه در اتاق، یخچال، فروشگاه، اتاق عقد، صندوق امانات، چهار طبقه مخصوص VIP با لانژ اختصاصی، سالن همایش و سالن چند منظوره با کادری مجرب، توانا و تحصیلکرده آماده پذیرایی از مهمان، مسیر پیاده روی، آبنما، است.


یکی از دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب هتل مرکز تجاری آن است که ارائه دهنده محصولاتی نظیر صنایع دستی و محصولات چرمی، انواع سوغاتی‌ها و کالاهای لوکس می‌باشد.


رزرو آنلاین هتل آزادی تهران در رهی نو


برای رزرو هتل ازادی با امکانات و موقعیت مناسبی که دارد، کافیست وارد سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو شوید. در این سامانه شما می‌توانید این هتل را با دیگر هتل‌های موجود در پایتخت مقایسه کنید، مشخصات واقعی هتل را مطالعه کرده و بعد از خواندن تجربه کاربرانی که قبل از شما در هتل اقامت داشتند، اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید. ضمانت بالاترین تخفیف نیز این اطمینان را به شما خواهد داد که اقامت به صرفه‌ای را در هتل آزادی تهران تجربه کنید.




رستوران ها و کافی شاپ هتل پارسیان آزادی تهران


از جمله ویژگی های ممتاز این هتل می توان به رستوران ها و غذاخوری های ممتاز آن اشاره کرد که نزد مسافران و شهروندان تهران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند.


رستوران سرو: این رستوران در فضای سبز بسیار آرام و زیبا در نظر گرفته شده و کباب های ایرانی را با کیفیت ایده آل ارائه می دهد.


رستوران پارسه: این رستوران ایرانی دارای ظرفیت 100 نفر بوده و در طبقه همکف قرار گرفته است. غذاهای ارائه شده در این رستوران شامل غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، گیاهی، دریایی و همچنین انواع فست فود می باشد.


رستوران ژاپنی کنزو: این رستوران غذاهای بسیار با کیفیت ژاپنی و شرقی را در محیطی متناسب با فرهنگ شرق ارائه می دهد.


فست فود پارمین: مهمانانی که علاقه مند به صرف فست فود می باشند، می توانند فست پارمین را انتخاب کنند که دارای دو طبقه بوده و برگر و پیتزاهای متنوعی را ارائه می دهد.


کافه ایتالیایی پرسیت: از مهم ترین ویژگی های این کافه ایتالیایی می توان به ارائه بستنی های بسیار متنوع اشاره نمود که در لابی هتل ارائه می گردد.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا